softheaven.gr

On-site υποστήριξη

Η On-site υποστήριξη είναι επιτόπια τεχνική βοήθεια από εξουσιοδοτημένο τεχνικό στον χώρο σας, όταν η απομακρυσμένη υποστήριξη δεν επαρκεί ή όταν απαιτούνται εργασίες εγκατάστασης, διαγνωστικού ελέγχου και επιδιόρθωσης που γίνονται μόνο από κοντά.

Ομάδα softheaven, Βόλος | επιτόπια επισκευή, εγκαταστάσεις, SLA, ticketing, remote to on-site

Τι είναι η On-site υποστήριξη και πότε χρειάζεται

  • Επιτόπια επισκευή εξοπλισμού, αντικατάσταση ανταλλακτικών και ρυθμίσεις που απαιτούν φυσική παρουσία.
  • Συμπληρωματική υπηρεσία όταν το remote δεν αρκεί ή δεν είναι εφικτό.
  • Εργασίες που δεν μπορούν να γίνουν εξ αποστάσεως όπως καλωδιώσεις, rack and stack, έλεγχος φυσικών συνδέσεων.

Τυπικό αντικείμενο επίσκεψης

  • Διαγνωστικός έλεγχος, απομόνωση βλάβης και ενέργειες αποκατάστασης.
  • Εγκατάσταση και παραμετροποίηση συσκευών: routers, switches, access points, servers, POS, εκτυπωτές.
  • Firmware updates, basic hardening και έλεγχοι ασφαλείας όπου απαιτείται.
  • Έλεγχος καλωδιώσεων, δοκιμές συνδεσιμότητας και πιστοποίηση βασικών γραμμών.
  • Εκπαίδευση προσωπικού για τη νέα ρύθμιση ή τον νέο εξοπλισμό.

Ροή εξυπηρέτησης από ticket μέχρι παράδοση

  1. Καταχώρηση ticket με περιγραφή και προτεραιότητα.
  2. Απόπειρα απομακρυσμένης επίλυσης και διάγνωση.
  3. Κλιμάκωση σε On-site υποστήριξη με ραντεβού και λίστα ελέγχου.
  4. Επιτόπια εργασία, δοκιμές και επαλήθευση.
  5. Παράδοση αναφοράς με ευρήματα, ενέργειες, συστάσεις και επόμενα βήματα.

SLA και χρόνοι απόκρισης

  • Ορισμός σοβαρότητας περιστατικού και αντίστοιχων στόχων απόκρισης.
  • Παράθυρα υποστήριξης: εργάσιμες ώρες ή 24x7 όπου προβλέπεται.
  • Διαθεσιμότητα ανταλλακτικών και δανειστικού εξοπλισμού.

Προετοιμασία πελάτη

  • Εξουσιοδότηση πρόσβασης σε χώρους και εξοπλισμό.
  • Σημείο επαφής για λήψη αποφάσεων κατά την επίσκεψη.
  • Πρόσφατα διαγράμματα δικτύου, κωδικοί πρόσβασης και στοιχεία παρόχων όπου χρειάζεται.

Ασφάλεια, συμμόρφωση και υγεία και ασφάλεια

  • Έλεγχοι ταυτότητας τεχνικού και καταγραφή εισόδου.
  • RBAC και ελάχιστα απαραίτητα δικαιώματα στις ρυθμίσεις.
  • Χρήση ESD, σωστές πρακτικές ανύψωσης και εργονομία κατά την εργασία.

Πέντε κλασικά παραδείγματα από Ελλάδα

  1. Λιανική στην Αθήνα: άμεση αντικατάσταση switch, επανεκκίνηση δικτύου καταστημάτων και επαλήθευση POS.
  2. Ξενοδοχείο στη Ρόδο: επέκταση WiFi με νέα access points και βελτιστοποίηση roaming.
  3. Βιοτεχνία στη Θεσσαλονίκη: αποκατάσταση server, UPS έλεγχοι και αναβάθμιση firmware.
  4. Αποθήκη στον Βόλο: διάγνωση καλωδιώσεων, αντικατάσταση patch panels και αναδιοργάνωση rack.
  5. Ιατρείο στην Πάτρα: εγκατάσταση NAS, αυτοματοποιημένο backup και εκπαίδευση προσωπικού.

Συχνές ερωτήσεις

Πότε προτιμάται remote αντί για On-site υποστήριξη

Όταν η διάγνωση και η λύση μπορούν να δοθούν γρήγορα και με ασφάλεια από απόσταση. Σε θέματα υλικού ή καλωδιώσεων απαιτείται επιτόπια παρουσία.

Τι χρειάζεται να έχω έτοιμο πριν την επίσκεψη

Πρόσβαση σε χώρους και εξοπλισμό, άτομα επαφής, σχετικά διαγράμματα και κωδικούς. Έτσι μειώνεται ο χρόνος αποκατάστασης.

Καλύπτονται τα ανταλλακτικά στην τιμή της επίσκεψης

Συνήθως τιμολογούνται ξεχωριστά. Προσφέρουμε επιλογές δανεισμού ή stock ανταλλακτικών για κρίσιμες θέσεις.

Θέλεις SLA, λίστα ελέγχου και οργανωμένη On-site υποστήριξη για τον χώρο σου; Ορίζουμε διαδικασίες, ανταλλακτικά και χρόνους απόκρισης που ταιριάζουν στην επιχείρησή σου.